Aston-Stealth-News
27ام آذر 1397

میکروفون همه کاره و جدید استون با مدار پری امپ کلاس A تحت عنوان Stealth

کمپانی استون که در گذشته ای نه چندان دور شروع به تولید انواع میکروفون های کاندنسر استودیویی کرده بود، با تشریفاتی ویژه میکروفون جدید خود را با ساختار – داینامیک/کاندنسر – تحت عنوان Stealth به دنیای تجهیزات حرفه ای استودیو صدا و اجرای زنده معرفی نمود. Aston Stealth ترکیبی از یک ظاهر عجیب غریب با عملکرد حرفه ای و قیمتی مناسب است که میتوان از آن به عنوان یک میکروفون همه کاره یاد کرد، چون این میکروفون یکی از اساتید حل تمام معادلات صدابرداری در استودیوها و اجرای زنده است و برای استفاده در طیف گسترده ای از برنامه های صوتی طراحی شده است.

به گفته مهندسان کمپانی استون این میکروفون را برای اشخاصی طراحی کرده اند که با صدا زندگی می کنند و میخواهند همیشه بهترین صدا را ضبط یا پخش نمایند. کمپانی استون در سال های گذشته سه میکروفون ابتدایی خود را تحت عناوین Origin ، Starlight و Spirit عرضه نمود که هر یک از آنها از نظر شخصیت صوتی، عملکرد و بسیاری از ویژگی ها با هم متفاوت هستند، ولی یک فلسفه مشترک بین آنها وجود دارد; طراحی جدید، نگاه متفاوت به کاراکتر صوتی و استحکام. اگر میکروفون کاندنسر شما به روی زمین بیفتد، اتفاق بدی برای آن رخ خواهد داد! اما تمامی این محصولات به نوعی ضد ضربه هستند.

نتایج به دست آمده از عرضه سه مدل قبلی در بازار موزیک امروزی، فیدبک های مثبت فراوانی را توسط محبوب ترین خوانندگان، نوازندگان، صنعتگران حرفه ای صدا و مشتریان در شبکه های اجتماعی و نشریات تخصصی داشته است و همه آنها اذعان داشته اند که کمپانی استون از طرح های پیش پا افتاده ای که توسط دیگر کمپانی ها به نوعی به یک سنت تبدیل شده است دوری نموده و تا کنون محصولات نوآورانه ای را عرضه نموده است.

در تولید محصولات کمپانی Aston تکنیک های جدید در طراحی و ساخت، مواد اولیه مناسب و درجه یک به همراه مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد الکترونیکی، منجر به عملکرد صوتی عالی آنها شده است. تولید یک محصول در  کمپانی Aston همواره با دیدگاهی آینده نگرانه و بلند پروازانه بوده است که این اصل با عرضه میکروفون Stealth بیش از پیش محقق می گردد.

کمپانی استون بسیار خوش شانس است که بسیاری از طرفداران وفادار را که در رده های بالای صنعت موسیقی هستند را همیشه در کنار خود داشته است. این افراد شامل تولیدکنندگان، مهندسین صدا و هنرمندانی است که به کیفیت محصولات صوتی Aston برای تولید آثار خود اعتقاد دارند. این مجموعه در ابتدا با ۳۳ نفر و در حال حاضر به بیش از ۱۲۰ متخصص رسیده است که آنرا A33 می نامند.

کمپانی استون در ابتدا طی چند ماه آزمایش های مختلفی را با نمونه برداری از صدای انواع وکال (گوینده و خواننده) و ساز (انواع گیتار، انواع بادی از نوع برنجی و چوبی، زهی، کوبه ای) و دیگر ادوات موسیقی انجام داده است. سپس تمامی نمونه ها را در کنار نمونه های صوتی از نسخه های مختلف، طراحی های کلاسیک و مدل های بسیار گران تر از این میکروفون قرار داده اند و برای اعضای گروه A33 ارسال کرده اند.

نکته قابل توجه این است که فایل های صوتی، نامگذاری نشده بودند تا بدون اینکه اعضا بدانند هر فایل صوتی منسوب به صدای کدام میکروفون است، آنها را مورد ارزیابی قرار دهند. در این مقایسه که ۹۲ نفر از A33 در آن شرکت کردند، نتایج نشان داده است که کمپانی استون می تواند برای عرضه Stealth اقدام نمایند.

گروه A33 با صداهای ضبط شده ای از خوانندگان مرد و زن و طیف گسترده ای از سازها از جمله ویولن، درام، dulcimer، ترومپت و گیتار الکتریک به همراه نمونه های صوتی بیش از ۱۲ میکروفون دیگر روبرو بوده اند، که تعداد این نمونه های صوتی به بیش از ۲۰ هزار فایل می رسد. در برخی موارد میکروفون های دیگر به نسبت Stealth عملکردی بهتر داشته اند، ولی نتایج و آرای مثبت بدست آمده از نمونه های صوتی و مورد تایید درباره این میکروفون، کم نظیر بوده است.

Aston-Stealth-Modeعلت دریافت رای های مثبت زیاد در A33

میکروفون Stealth محصولی است که در خود چهار میکروفون مختلف را با عملکردهای متفاوت و مدار الکترونیکی مستقل به همراه یک مدار پیش تقویت کننده سیگنال کلاس A یا همان پری امپ گنجانده است. ما اطلاعات بیشتری در مورد میکروفون Stealth برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آن را در قسمت فروشگاه و صفحه معرفی محصولات مشاهده نمایید.

  • نظرات کاربران