UAD-Persian-Tatorial یونیورسال اودیو
22ام دی 1399

پکیج آموزش فارسی تمامی پلاگین های اختصاصی UAD

امروزه میکس و مسترینگ یکی از مهمترین مراحل در پروسه ی تولید موسیقی و پروژه های صوتی است که به شدت از اهمیت ویژه ای برای صدا دهی آن برخوردار است. در میکس و مسترینگ از پردازش های مختلفی استفاده می شود که این پردازش ها در سالیان پیش به صورت آنالوگ توسط سخت افزارهای مختلف در استودیوها انجام می گرفت ولی با پیشرفت تکنولوژی این پردازش ها توسط کمپانی های قدرتمند و صاحب نامی، و برنامه نویسی های خاص به پلاگین تبدیل شده اند که به راحتی میتوان از آنها در پروسه ی میکس و مسترینگ استفاده کرد.

در نحوه ی پردازش بین سخت افزارهای آنالوگ و پلاگین هایی که در میکس و مسترینگ از آنها استفاده می شود، تفاوت هایی وجود دارد که با پیشرفت تکنولوژی روز به روز این تفاوت در حال کمتر شدن است و امروزه پلاگین هایی متنوعی در جهان توسط کمپانی های مختلف تولید شده است که بسیار نزدیک به نمونه های سخت افزاری آنها هستند.

یکی از کمپانی های صاحب نام و قدرتمند که در زمینه شبیه سازی پردازش سخت افزارهای میکس و مسترینگ آنالوگ فعالیت دارد، کمپانی Universal Audio است. این کمپانی پلاگین های بسیاری برای میکس و مسترینگ در قالب یک پکیج فوق العاده به نام پلاگین های UAD2 در اختیار کاربران قرار داده است که شبیه سازی پردازش این پلاگین ها به نحوی بسیار دقیق و فوق العاده تخصصی انجام شده است که بسیار شبیه به نمونه سخت افزاری آنها صدا می دهند.

در واقع میتوان گفت پلاگین های UAD2 از قدرتمندترین پلاگین های شبیه سازی شده از نمونه ی سخت افزاری خود در جهان هستند و کمپانی Universal Audio در این زمینه بارها جوایز متعددی را از آن خود کرده است که با توجه به دقت بسیار بالای پردازش این پلاگین ها و کامل بودن آنها در انواع پردازش های مختلف میکس و مسترینگ، شما با داشتن پلاگین های UAD2 دیگر هیچگونه پردازش پلاگینی در زمینه ی میکس و مسترینگ نیاز نخواهید داشت.

پلاگین های موجود در پکیج UAD2 توسط کمپانی هایی چون Softube ، Plugin Alliance و دیگر کمپانی های صاحب نام شبیه سازی شده اند و پلاگین های بسیار دیگری وجود دارند که به صورت اختصاصی فقط در این پکیج موجود هستند. برای نمونه پلاگین های بینظیر Manley را در هیچگونه باندل و پکیج پلاگین دیگری به جز پلاگین های UAD2 نمی توانید در اختیار داشته باشید.

مجموعه ی نئورین مفتخر است که یک پکیج آموزش فارسی صفر تا صد تمامی پلاگین های اختصاصی UAD2 تولید نموده است و شما میتوانید با تهیه این پکیج و در اختیار داشتن پلاگین های UAD دیگر هیچگونه نیازی به تهیه پلاگین های مختلف برای پردازش های میکس و مسترینگ نداشته باشید. این پکیج در روزهای آتی روی وب سایت های ایران صوت و نئورین قابل خرید خواهد بود و برای اشخاصی که اولین خرید را انجام دهند، تخفیف بسیار ویژه و شگفت انگیزی در نظر گرفته است.

آموزش فارسی پلاگینهای یونیورسال اودیو

  • نظرات کاربران