Technic Amp
21ام مرداد 1399

امپلیفایر هدفون جدید تکنیک

همانطور که در گذشته شاهد برخی از فعالیت های واحد طراحی الکترونیک مرکز تکنیک بوده اید، این واحد بصورت گسترده ای پس از سالها تلاش، تحقیق و بهره مندی از کارشناسان زبده برای تولید محصولات جدید استودیویی در کشور پایه ریزی شده است. این مرکز با جلو بردن طرح های مختلفی جهت پیش طراحی انواع تقویت کننده و پری امپ میکروفون، رابط های صوتی و میدی، سیستم های سلکتور و سوئیچینگ اسپیکر مانیتورینگ با طراحی پسیو و اکتیو، چراغ هشدار در حین ضبط برای اتاق سکوت و همچنین امپلیفایر هدفون چند کاناله استودیویی انجام داده است.

با توجه به اینکه امپلیفایر های هدفون موجود در بازار و تولید شده توسط کمپانی های صاحب نام جهان در این صنعت معمولا دارای قیمتی بالا هستند یا نمونه های ارزان قیمت آنها دارای کیفیت بسیار مطلوبی نیستند. اخیرا محصول جدید و قابل عرضه ای با طراحی کاملا بومی و ایرانی در مراحل نهایی تولید بصورت عمده است، تا امید به خدا در ماه های آتی شاهد عرضه این محصول کار آمد میان محصولات اکثر فروشگاه ها و عرضه کنندگان تجهیزات استودیویی باشیم. این محصول که هنوز به صورت رسمی از آن رونمایی نشده است، یک تقویت کننده بسیار مناسب کوچک و رومیزی برای راه اندازی چهار هدفون بصورت همزمان است که با دریافت سیگنال آنالوگ از منابع صوتی حرفه ای، میتواند یک تقویت کننده و تقسیم کننده سطح بالای سیگنال با پشتیبانی از انواع هدفون های امپدانس پایین/بالا در اختیار کاربران باشد.

technic-amp2

طبق بررسی و تست های انجام شده مابین محصولات موجود در بازار این امپلیفایر هدفون دارای صدایی مسطح با حداقل رنگ آمیزی و قدرتی مشابه یا حتی بهتر از نمونه های خارجی است که طراحی مدرن و بروز مدار الکترونیکی آن بسیار ارزشمند و ناب است، و میتوان قیمت آنرا شگفت انگیز دانست. از آنجایی که همیشه بهترینها را برای شما خواسته ایم، امیدواریم پس از عرضه این محصول، بتوانیم نظرات تخصصی بسیاری از دست اندرکاران این صنعت را در مورد امپلیفایر عرضه شده با شما به اشتراک بگذاریم.

این محصول اخیرا با توسعه و یک ورودی مستقل میکروفون TalkBack تحت عنوان THP-4 در فروشگاه اینترنتی ایران صوت قابل خرید می باشد.

  • نظرات کاربران
  • بهروز سیفی 21 مرداد 1399

    تکنیک و ایران صورت از قدیم جزو مشتری مدار ترین و بهترین ها بودن که به شخصه بهترین تجربیات خرید و مشاوره رو باهاشون داشتم ، اتفاقا من هم در حال جستجو برای یه امپ خوب برای ۱۹۹۰ بودم که قیمت بالای امپها منو منصرف کرده بود ، حتما این محصول رو با کمال میل و اعتماد کامل تهیه میکنم ، ممنونم برای جسارتتون

  • آرش 15 آبان 1399

    تبریک می گم به مجموعه خوب تکنیک
    مطمنا محصول خوبیه و منم با کمال میل تهیه می کنم

  • غلی عبیدی 17 دی 1399

    خبر در حد خبر موند؟ خوب اول مطمعن شید بعد خبر برید!

    • فرزان جلالی 17 دی 1399

      با سلام
      این محصول تولید شده است و در حال عرضه می باشد، فقط مراحل عکاسی برای درج روی سایت باقی مانده است.