بهترین کارت صدا سال ۲۰۲۳
3ام تیر 1402

بهترین کارت صدا ی جهان و دریافت ۵ جایزه

کمپانی یونیورسال اودیو که برای نوازندگان، خوانندگان و تولید کنندگان موسیقی توسط سیستم های کامپیوتری برند بسیار شناخته شده ای است، در آخرین دوره جوایز TEC از معتبرترین همایش های موسیقی و سیستم های صوتی در سراسر جهان، ۵ جایزه را برای محصولات خود دریافت کرد. این مجموعه از جوایز برای بهترین کارت صدا های سری ولت نمونه های Volt2 و Volt 276 در کنار پدال ریورب جدید گیتار الکتریک تحت عنوان UAFX Dream ‘65 Reverb Amplifier دریافت نمود. و دو جایزه دیگر، یکی برای نرم افزار LUNA که یک DWA بر اساس هسته پردازشگرهای UAD است و دیگری برای پلاگین سینتی سایزر Opal Morphing دریافت نمود.

کارت صدای VOLT 2 و VOLT2|76

کارت صدای ولت از یونیورسال اودیو

بهترین کارت صدای جهان در سال ۲۰۲۳: محبوب ترین مدلها از سری کارت صداهای یونیورسال اودیو هستند که در ۷ مدل مختلف با تنوع پورتی متنوع طراحی و تولید شده اند. این کارت صدا ها با توجه به قیمت بسیار مناسبشان، سطوح داینامیکی بالایی را برای کاربرانشان فراهم می سازند، همچنین دارای یک شبیه ساز پری امپهای وینتیج کمپانی UA هستند. در کارت صدای ۲۷۶ کمپرسور محبوب ۱۱۷۶ شبیه سازی می شود که در این رنج قیمت برای اعمال روی وکال (گوینده و آواز)، سازهای گیتار الکتریک و بیس و حتی سیگنالهای دریافتی از انواع ساز ها با خروجی آنالوگ مانند پیانو، سینتی سایزر و کیبورد بی نظیر است.

 

UAFX Dream ‘65 Reverb Amplifier

پدال گیتار الکتریک از یونیورسال اودیو

این پدال جدید برنده بهترین تقویت کننده صدای ساز و افکت موسیقی شده است. پدال تقویت‌کننده Reverb UAFX Dream ’65 میتواند با ترکیب شدن و قرارگرفتن در مسیر سیگنال صوتی گیتار الکتریک شما تون صدای آمپلی فایرهای اوریجینال امریکایی را بازسازی کند. این امپلیفایرها از ۶۰ سال پیش توسط هنرمندان صاحب نامی مانند Muddy Waters گرفته تا Beatles و Elvis Costello استفاده شده است. پدال افکت Dream ’65 که بر اساس پردازش قدرتمند دو موتوره و تخصص مدل‌سازی صوتی UAD ساخته شده است، این پدال دارای صدای Clean جسورانه، شیرین و طنین بهار الهی و ویبراتو را ارائه می‌کند.

 

UAD Opal Morphing Synthesizer

سینتی سایزر اوپال از یونیورسال اودیو

این سینتی سایزر قدرتمند و بی نظیر برنده ی نرم افزار آلات موسیقی شده است. اوپال سینتی سایزر ترکیبی پرچمدار از UA با هسته پردازشگر مرکزی است که برای تولیدکنندگان، طراحان صدا و نوازندگان عالی است. این سینتی سایزر شبیه ساز آنالوگ است و میتوانید از شکل موج های مختلف و فیلتر های آن صدایی عظیم و جلوه های صوتی قدرتمد بیافرینید. همچنین بانک صوتی کم نظیری برای استفاده در آلبوم های موسیقی خود بیابید و با تغییر آنها ایده ذهنی خود را خلق نمایید.

 

LUNA Recording System v1.2

نرم افزار لونا از یونیورسال اودیو

این نرم افزار بهترین نرم افزار DAW و فناوری ایستگاه کاری یا نرم افزار ضبط است که تاکنون شناخته شده. طراحی برای ادغام یا میکس یکپارچه با رابط های صوتی سری آپولو که دارای پردازشگر داخلی هستند، LUNA یک برنامه ضبط با امکانات کامل است. این نرم افزار برای ضبط موسیقی، ویرایش صدا، ترکیب بندی و طراحی صدا ساخته شده است. و ابزارهای میکس و مسترینگ بی نظیری دارد. در بروزرسانی اخیر نرم‌افزار لونا شامل بیش از ۲۰ ویژگی جدید و توسعه یافته است که این DAW را به بهترین گزینه ساخت موزیک تبدیل نموده است.

  • نظرات کاربران
  • امید حسن پور 15 مرداد 1402

    سلام
    من کارت صدای ولت ۲ رو ازتون گرفتم، واقعا کیفیت بالا و بی نظیری داره