کارت صدای سری ولت در ایران صوت Universal-Audio-Volt-Series
14ام مهر 1400

کارت صدای VOLT از یونیورسال اودیو

کمپانی یونیورسال اودیو که سالهاست در تولید محصولات درجه یک استودیویی و پردازشگرهای شبیه ساز سخت افزارهای آنالوگ پیشتازی میکند، همچنان تشنه ی شهرت و به تسخیر در آوردن بازار تجهیزات استودیویی و قرارگرفتن محصولاتش روی میزکار تولید کنندگان انواع محتوای صوتی و موسیقی است. این تولید کننده ی تجهیزات استودیویی پای خود را با عرضه ی محصولات سری VOLT به بازار ایستگاه های ضبط خانگی و پرتابل ارزان قیمت باز می کند تا در حضور رقبای تجاری خود عرضه اندام کند و به نوعی سطح پایین بازار را نیز به محصولات خود مجهز نماید.

کارت صدا های سری Volt در پنج مدل عرضه گردیده اند و برخلاف مدلهای بالای این کمپانی و محصولات خانواده آپولو دارای پردازشگر داخلی نیستند، و برای پردازش بصورت نیتیو عمل می کنند، ولی سه مدل از این خانواده توانایی شبیه سازی کمپرسور ۷۶ را روی ورودی به کاربرانش می دهد. کمپانی یونیورسال اودیو با توجه به تجربه ی فراوانش در زمینه تولید پری امپهای میکروفون این کارت صداها را به پری امپ های کلاسیک با شبیه ساز صدای لامپی مجهز نموده است و شما را به سبکی مدرن با صدای آنالوگ دهه ۷۰ آشنا می کند.

انتظار می رود با حضور این محصولات، کارت صداهای Volt 1 و Volt 2 که کوچکترین اعضای این خانواده هستند و با یک و دو کانال ورودی میکروفون عرضه می گردد، جزو پرطرفدار و جدا نشدنی ایستگاه های ضبط خانگی و پرتابل شوند. این دو مدل ابتدایی برای استودیو های دوبلاژ و نریشن تک یا دونفره همچنین نوازندگان گیتار الکتریک یا بیس و یا خوانندگان، گویندگان و پادکسترها بسیار ایده آل هستند. اما مدلهای Volt 176، 276 و 476 ضمن تفاوت شکل داشتن در ظاهر بدنه روی ورودی های خود دارای امکانی متفاوت از دو مدل دیگر هستند که میتوان در اینجا آنها را محصولات پیشتاز سری « ولت » دانست.

کارت صدا Universal Audio Volt 2کارت صدای ۱۷۶ نمونه ی توسعه یافته ی Volt-1 است که ضمن داشتن ظاهری متفاوت روی ورودی شبیه ساز کمپرسور ۱۱۷۶ (یکی از محبوب ترین کمپرسورهای یونیورسال اودیو) با سه حالت ثابت جهت اعمال روی صدای وکال، ساز و لاین است. این قابلیت در مدل ۲۷۶ بروی دو ورودی قرار گرفته است و همچنین طراحی بدنه آنها با VU Meter های دیجیتال LED با نمونه های دیگر متفاوت است و کارت صدای Volt 476 با تنوع پورتی بیشتر بزرگترین عضو این خانواده می باشد.

تمامی کارت صدا های سری Volt دارای خروجی هدفون قدرتمندی هستند و نگرانی اتصال هدفونهای امپدانس بالا را از دوش بر میدارند، به علاوه از طریق کانکشن Type-C و آداپتور مستقل، توانایی اتصال به انواع سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ های ویندوزی و مکینتاش دارند. این کارت صداها میتوانید با مبدل لایتنینگ به انواع تبلت و گوشی های هوشمند کمپانی اپل با iOS 14 به بالا متصل شوند و به همراه یک پکیج نرم افزار رایگان از کمپانی های ایبلتون، ملوداین، امپگ، مارشال و برخی دیگر عرضه می شوند تا در ابتدای کار بتوانید ابزار نرم افزاری مناسب برای شروع کار را در اختیار داشته باشید.

امید است این محصولات در آینده ای نه چندان دور در دسترس شما کاربران عزیز قرار گیرد.

آموزش فارسی پلاگینهای یونیورسال اودیو
  • نظرات کاربران
  • حسام 1 آبان 1400

    سلام و خسته نباشید .
    کی موجود میکنید ؟

    • فرزان جلالی 5 آبان 1400

      با سلام
      به احتمال زیاد در ماه آتی به سبد محصولات اضافه خواهد شد.